Serwis oferuje naprawy laptopów i tabletów w zakresie wymiany matryc jak i napraw płyt głównych.
Wymiany matryc dokonujemy w dniu otrzymania przesyłki z laptopem lub tabletem lub następnym dniu roboczym.
Naprawy płyt głównych to bardziej skomplikowany problem. Wymaga wymontowania płyty głównej i ustalenia uszkodzenia oraz sprowadzenia części jeśli nie jest dostępna od zaraz. Czas naprawy zależy również od obłożenia serwisu już zleconymi naprawami dlatego czas ten może trwać od 7 do 21 dni.
Jeśli laptop/tablet ma zostać wysłany do serwisu prosimy o spakowanie go w opakowanie zapewniające bezpieczną dostawę oraz o przesłanie go firmą kurierską z wykupieniem  ubezpieczenia transportowego, które jest odpowiednie do wartości urządzenia. Do przesyłki prosimy dołączyć poniższe informacje:
- dokładny opis uszkodzenia
- adres zwrotny
- numer telefonu
- adres e-mail
- dane do wystawienia faktury

Urządzenie proszę wysłać na adres:
RECOM IT
ul.Strumykowa 2
58-200 Dzierżóniów
Polska

Po otrzymaniu urządzenia wyślemy potwierdzenie odbioru przez e-mail
lub można śledzić to na stronie przewoźnika wpisując numer listu przewozowego.

Po dokonaniu naprawy wyślemy na podany adres e-mail fakturę za naprawę a po jej opłaceniu odeślemy urządzenie. Możliwe jest odesłanie z opcją zapłaty u kuriera (pobranie)